Winkelmand
Winkelmand
item - € 0,00

Je hebt geen producten in je winkelmand.

Subtotaal
€ 0,00

Retour & Garantie

14 dagen bedenktermijn

Je mag het artikel gerust bekijken zoals je dat ook in de winkel zou doen. Maak met je aangeschafte naaimachine bijvoorbeeld even een zoom in je rok met de naaimachine, maar ga er geen complete garderobe mee maken. Let er op dat je geen krassen of andere beschadigingen op de machine maakt.

Toch niet tevreden over het artikel? Download hier het retourformulier, print het uit en vul het in. Stuur het artikel dan, indien mogelijk in de originele verpakking, samen met het ingevulde retourformulier binnen 14 dagen naar ons terug: Matson Naaimachines Meent 23a 3011 JB Rotterdam. Binnen 5 werkdagen na ontvangst van je product heb je het door jou betaalde bedrag weer op je rekening. We gebruiken voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel als jij gebruikt hebt voor de betaling. Heb je bij aankoop verzendkosten betaald, dan krijg je deze kosten ook terug. De kosten voor retourzending zijn voor je eigen rekening.

Heb je problemen met een artikel?

Bel ons dan even, zo lossen we problemen vaak snel op. Rotterdam, 010 - 411 22 24. Mocht dit toch niet lukken, stuur het artikel dan naar ons terug. Binnen de garantieperiode zijn de verzendkosten voor ons. Machines hoeven we niet naar de leverancier te sturen. Onze eigen vakmonteurs repareren de machine vaak dezelfde dag! Natuurlijk ben je met je naai-, lock- of borduurmachine altijd welkom in de winkels in Rotterdam en Utrecht.

Is het artikel stuk?

Vervelend. Daar kunnen we wat aan doen. Bel ons even 010 - 411 22 24, dan nemen wij het samen even door. Uiteraard zijn de kosten voor retourzending voor onze rekening wanneer een artikel stuk is binnen de garantieperiode.

Hoe stuur ik het terug?

PAKKET Stuur het pakket, indien mogelijk in de originele, complete verpakking, terug. Dit kan bijvoorbeeld via PostNL, waar je ook een verzendbevestiging van het pakket kunt krijgen. Plak het pakket bij voorkeur dicht met transparante dozentape. Print de pdf uit, vul het retourformulier in en sluit het bij.
Een paar tips:
Lukt het niet om het artikel in de originele verpakking te krijgen? Bel ons dan even zodat we dit kunnen uitleggen.
Plak je verzendetiket over het oude etiket heen, anders kan het gebeuren dat het weer naar jouw adres gestuurd wordt. Schrijf niet op de doos.

BRIEVENBUSZENDING Een brievenbuszending kun je, indien mogelijk in de originele verpakking, weer via de post terugsturen, natuurlijk wel voldoende gefrankeerd. Print de pdf uit, vul het retourformulier in en sluit het bij.
Ook hier de tips:
Lukt het niet om het artikel in de originele verpakking te krijgen? Bel ons dan even zodat we dit kunnen uitleggen.
Plak je verzendetiket over het oude etiket heen, anders kan het gebeuren dat het weer naar jouw adres gestuurd wordt.

  • Sommige producten kun je niet terugsturen, dat begrijp je vast wel:
  • • Softwarepakketten, cartridges en cassettes waarvan de verzegeling is verbroken of waarvan de verpakking is geopend of die zijn geïnstalleerd of geregistreerd.
  • • Verbruiksartikelen, zoals folies, matten en vloeistoffen waarvan de verpakking is geopend.
  • • Op maat gemaakte of gepersonaliseerde artikelen.

Twijfel je of het product terug mag? Neem dan even contact met ons op 010 - 411 22 24.

Garantie

We leveren alle artikelen met volledige fabrieksgarantie.
Op sommige machines geven wij naast de 2 jaar volledige garantie ook nog een aanvullende garantie op alle onderdelen van 5 jaar. De termijn waarin wij de verzendkosten voor reparatie betalen is dan 2 jaar. De garantie geldt niet voor gebruiksonderdelen, zoals lampjes, naalden, messen en draadinstekers.
Ook na de garantieperiode van je machine zorgen wij graag voor reparatie en onderhoud. Breng hem even langs in één van de winkels. We bekijken je machine dan eerst even en geven je vooraf prijsopgave, dus geen verrassingen achteraf.

Webshop Keurmerk - het grootste keurmerk van Nederland en Europa

Voor veilig en betrouwbaar winkelen op internet

  • Matson.nl is aangesloten bij Webshop Keurmerk. Winkel je bij een aangesloten webwinkel, dan weet je als consument dat:
  • • Je veilig kunt betalen
  • • Je zeker weet bij welk bedrijf je winkelt
  • • Je privacy gewaarborgd is
  • • Er sprake is van een onafhankelijke geschillenbemiddeling
  • • De Keurmerk-code door een winkel moet worden nageleefd
  • • Je een afkoelingsperiode van 14 dagen hebt
  • • Met andere woorden, dat je veilig en betrouwbaar kunt winkelen op internet

 

In tegenstelling tot sommige andere keurmerken is Webshop Keurmerk onafhankelijk. Alle aangesloten webwinkels beogen de belangen van de consumenten zo goed mogelijk te behartigen.

Het Webshop Keurmerk werd opgericht toen de Consumentenbond bekend maakte de activiteiten met betrekking tot het Webtrader-logo te beëindigen. Veel webwinkels die na de uitvoerige screeningsprocedure het Webtrader-logo op de website mochten gebruiken, sloten zich toen aan bij het Webshop Keurmerk. De Webshop Keurmerk-voorwaarden zijn dan ook gebaseerd op de eerder door de Consumentenbond gehanteerde voorwaarden.

Om de onafhankelijkheid te waarborgen is het beheer ondergebracht in de Stichting Webshop Keurmerk. De bij de Stichting Webshop Keurmerk aangesloten winkels zijn verplicht te voldoen aan de Europese en Nederlandse wet- en regelgeving en aan de Keurmerk-code. De Stichting Webshop Keurmerk stelt zich mede ten doel het vertrouwen van consumenten ten aanzien van internetaankopen, per telefoon, catalogus en post te vergroten. Klik hier voor de site van Webshop Keurmerk.